Tech Data nově zařazuje do své nabídky produkty registračních pokladen
V rámci blížící se první fáze EET jsme do nabídky zařadili produkty pokladních systémů.
V listopadu 2016 jsme rozšířili své portfolio o nové pokladní systémy pro blížící se elektronickou evidenci tržeb. V první vlně (od prosince 2016) tedy budou evidovány tržby z oblasti ubytovacích a stravovacích služeb, v druhé (od března 2017) tržby ze sektoru maloobchod a velkoobchod, ve třetí fázi, která začne 15 měsíců po spuštění, budou evidovány tržby v ostatních činnostech (např. svobodná povolání, doprava, zemědělství) s výjimkou těch ve 4. fázi. Nakonec ve 4. fázi (18 měsíců po spuštění) budou mít povinnost evidovat své tržby vybraná řemesla a výrobní činnosti.
Tech Data takto pružně reaguje na nadcházející změny a přichází s cenově příznivou nabídkou MARKEETA SmartPokladen, jež jsou ideálním řešením pro malé a střední firmy. Navíc se jedná o ryze český produkt.
Všechny Pokladny nabízejí:
- multidotykovou obrazovku,
- spolehlivé připojení k internetu,
- rychlé a jednoduché ovládání,
- ukládání dat do zabezpečeného cloudu
- možnost markovat i v offline režimu - smazat
Také je možné si vybrat model s obrazovkou i tiskárnou dohromady „all in one“, nebo zvlášť. Konektivita je vedle WiFi řešena také přes mobilní LTE sítě. Další výhodou je, že i když právě nejste online, MARKEETA funguje bez problémů dál. Po připojení k internetu se totiž sama spojí se servery Finanční správy a automaticky odešle účtenky vystavené v offline režimu. V případě potíží nebo nejasností jsou tu pak pro zákazníky operátoři, a to nepřetržitě na telefonu i e-mailu.
MAREETA je rovněž hrdým partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) a má za sebou 15 let intenzivního vývoje pro české zákazníky.
- O EET
- Výhody
- Hardware
- Software
- Školení
- Bestseller
Jednotlivé fáze EET:
- první fáze EET proběhne od 1. 12. 2016 pro segment Ubytování, stravování a pohostinství,
- druhá fáze EET proběhne od 1. 3. 2017 pro segment maloobchod a velkoobchod,
- do třetí fáze EET se od 1. 3. 2018 zapojí podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti, tj. např. svobodná povolání (lékaři, právníci, účetní), dopravu či zemědělství, s výjimkou těch, které jsou zařazeny do čtvrté fáze,
- čtvrtá fáze EET od 1. 6. 2018 se jako poslední do evidence zapojí vybraná řemesla a výrobní činnosti.
Co zákazník potřebuje?
Obecně k naplnění podmínek zákona o evidenci tržeb je nutné DATOVÉ PŘIPOJENÍ (internet nebo mobilní internetové připojení), které umožní se ve chvíli přijetí platby spojit s Finanční správou, jež do 2 sekund vygeneruje a zašle fiskální identifikační kód. Ten bude vytištěn na účtence.Dále je nutné ZAŘÍZENÍ (přístroj) včetně softwaru nebo aplikace, které umožní platbu (tržbu) zaevidovat, spojit se s Finanční správou, přijmout zmíněný fiskální identifikační kód a údaje odeslat, jakož též vytisknout účtenku (kterou dáte k dispozici kupujícímu).Jako příspěvek na zavedení EET se podařilo vyjednat JEDNORÁZOVOU SLEVU na dani ve výši 5 000,- pro fyzické osoby na pořízení evidenčního zařízení.
Výhody, které jsou skryté pod naší značkou:
- jednoduché pro použití – práce na pokladně je snadná, rychlá a pohodlná,
- fungování i bez internetu – i při výpadku internetu se dá nadále markovat a zákazník vždy dostane účtenku,
- spolehlivá záloha dat – ta se ukládají do zabezpečeného cloudu a při poruše lze obnovit poslední zálohu,
- fungování prodejny je možné sledovat odkudkoliv.
Nabízíme:
- rychlé dotykové zařízení,
- kvalitní kovový stojan,
- mobilní zařízení,
- 15 let vývoje pouze v České republice.
Nabízíme:
Nabízíme jednoduché softwarové řešení pro pokladny od nulového měsíčního paušálu (0 Kč) až po PRO řešení, které dokáže spolehlivě řídit složité podnikání i s několika sklady či pobočkami a správou odkudkoliv z celého světa.