Tech Data nově zařazuje do své nabídky produkty registračních pokladen

V rámci blížící se první fáze EET jsme do nabídky zařadili produkty pokladních systémů.

V listopadu 2016 jsme rozšířili své portfolio o nové pokladní systémy pro blížící se elektronickou evidenci tržeb. V první vlně (od prosince 2016) tedy budou evidovány tržby z oblasti ubytovacích a stravovacích služeb, v druhé (od března 2017) tržby ze sektoru maloobchod a velkoobchod, ve třetí fázi, která začne 15 měsíců po spuštění, budou evidovány tržby v ostatních činnostech (např. svobodná povolání, doprava, zemědělství) s výjimkou těch ve 4. fázi. Nakonec ve 4. fázi (18 měsíců po spuštění) budou mít povinnost evidovat své tržby vybraná řemesla a výrobní činnosti.

Tech Data takto pružně reaguje na nadcházející změny a přichází s cenově příznivou nabídkou MARKEETA SmartPokladen, jež jsou ideálním řešením pro malé a střední firmy. Navíc se jedná o ryze český produkt.

Všechny Pokladny nabízejí:

  • multidotykovou obrazovku,
  • spolehlivé připojení k internetu,
  • rychlé a jednoduché ovládání,
  • ukládání dat do zabezpečeného cloudu
  • možnost markovat i v offline režimu - smazat

Také je možné si vybrat model s obrazovkou i tiskárnou dohromady „all in one“, nebo zvlášť. Konektivita je vedle WiFi řešena také přes mobilní LTE sítě. Další výhodou je, že i když právě nejste online, MARKEETA funguje bez problémů dál. Po připojení k internetu se totiž sama spojí se servery Finanční správy a automaticky odešle účtenky vystavené v offline režimu. V případě potíží nebo nejasností jsou tu pak pro zákazníky operátoři, a to nepřetržitě na telefonu i e-mailu.

MAREETA je rovněž hrdým partnerem Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) a má za sebou 15 let intenzivního vývoje pro české zákazníky.

Martin Chudoba
Tel.: (+420) 225 299 528
Mobil: (+420) 724 250 455
E-mail: martin.chudoba@techdata.cz
Nakoupit zde

Jednotlivé fáze EET:

  • první fáze EET proběhne od 1. 12. 2016 pro segment Ubytování, stravování a pohostinství,
  • druhá fáze EET proběhne od 1. 3. 2017 pro segment maloobchod a velkoobchod,
  • do třetí fáze EET se od 1. 3. 2018 zapojí podnikatelé provozující všechny ostatní činnosti, tj. např. svobodná povolání (lékaři, právníci, účetní), dopravu či zemědělství, s výjimkou těch, které jsou zařazeny do čtvrté fáze,
  • čtvrtá fáze EET od 1. 6. 2018 se jako poslední do evidence zapojí vybraná řemesla a výrobní činnosti.

Co zákazník potřebuje?

Obecně k naplnění podmínek zákona o evidenci tržeb je nutné DATOVÉ PŘIPOJENÍ (internet nebo mobilní internetové připojení), které umožní se ve chvíli přijetí platby spojit s Finanční správou, jež do 2 sekund vygeneruje a zašle fiskální identifikační kód. Ten bude vytištěn na účtence.Dále je nutné ZAŘÍZENÍ (přístroj) včetně softwaru nebo aplikace, které umožní platbu (tržbu) zaevidovat, spojit se s Finanční správou, přijmout zmíněný fiskální identifikační kód a údaje odeslat, jakož též vytisknout účtenku (kterou dáte k dispozici kupujícímu).Jako příspěvek na zavedení EET se podařilo vyjednat JEDNORÁZOVOU SLEVU na dani ve výši 5 000,- pro fyzické osoby na pořízení evidenčního zařízení.

Výhody, které jsou skryté pod naší značkou:

  • jednoduché pro použití – práce na pokladně je snadná, rychlá a pohodlná,
  • fungování i bez internetu – i při výpadku internetu se dá nadále markovat a zákazník vždy dostane účtenku,
  • spolehlivá záloha dat – ta se ukládají do zabezpečeného cloudu a při poruše lze obnovit poslední zálohu,
  • fungování prodejny je možné sledovat odkudkoliv.

Nabízíme:

  • rychlé dotykové zařízení,
  • kvalitní kovový stojan,
  • mobilní zařízení,
  • 15 let vývoje pouze v České republice.

Nabízíme:

Nabízíme jednoduché softwarové řešení pro pokladny od nulového měsíčního paušálu (0 Kč) až po PRO řešení, které dokáže spolehlivě řídit složité podnikání i s několika sklady či pobočkami a správou odkudkoliv z celého světa.


Školení budou probíhat formou webinářů.

Přehled školení, včetně možnosti registrace naleznete ZDE.